Leveranciers Olijfolie

  • Mo

    Wie heeft een lijst met leveranciers c.q. groothandelaren in olijfolie en aanverwante artikelen. Denk aan het assortiment van Oil & Vinegear. Wil graag iets starten in dit soort producten.

    A

  • pureprodukten

    Kijk eens op: pureproduktenuitkreta nl en neem telefonisch contact op.

  • akil el addouti

    Ik kom uit marokko, wij nemen altijd veel mee voor eigen consumtie, ik wil graag kennis laten maken met dit soort olie, ik zit namelijk ovr na te denken om zelf gote hectare grond daar te kopen en het te gaan verbouwen, mocht je geintersseert zijn kan ik je een keer gratis wat geven om het testen op het zuurgraad etc…

    mvg,

    akil

  • Mirjam [IKorona]

    Mo,

    Mocht je nog steeds leveranciers zoeken? wij wonen in Griekenland en hebben toegang tot de olijfoliemarkt hier. Wij verkopen zelf ons eigen merk olijfolie maar kunnen een andere goede kwaliteit extra virgin olijfolie leveren. Neem maar even contact met ons op via de e-mail buiten het prikbord om als je interesse hebt.

  • Harry - olivella.nl

    Als je ook op zoek bent naar huidverzorgingsproducten met een zeer hoge dosering extra vergine olijfolie kijk dan eens op olivella nl

    Als je interesse hebt, neemt dan even telefonisch contact met ons op.

  • michel

    hello

    zijn in de mogelijkheid om duizende liters pure olijfolie van koude pressing aan te bieden

    origin new zeeland

    voor meer info graag een seintjeHarry - olivella.nl schreef:

    >

    > Als je ook op zoek bent naar huidverzorgingsproducten met een

    > zeer hoge dosering extra vergine olijfolie kijk dan eens op

    > www.olivella.nl.

    >

    > Als je interesse hebt, neemt dan even telefonisch contact met

    > ons op.

  • Sandor (www.olio-doliva.nl)

    Ciao,

    geinteresseerd in exclusieve Italiaanse olijfolie? Neem dan contact met me op: info@olio-doliva.nl

    ciao e a presto!

    Sandor

  • steven

    beste

    wij zijn een bedrijf gevestigt in granada andalusia en zijn bezig met het introduceren en de verkoop van de beste oliifolie uit spanje.

    de olijf olie die wij hebben is een extra virgin extra en van een superieure klasse, niet gefiltreerd omdat het de eerste persing is,en daarom helder en zacht van smaak zonder de nabranding in de keel.

    producto de granada

    denominacion de origen protegida.

    Mocht u interesse hebben neem dan even contact op met ons op.

    vriendelijke groet steven smulders

  • wiljan wieggers

    op zoek naar enkele honderen liters olijfolie voor verwerking in brood Harry - olivella.nl schreef:

    >

    > Als je ook op zoek bent naar huidverzorgingsproducten met een

    > zeer hoge dosering extra vergine olijfolie kijk dan eens op

    > olivella nl

    >

    > Als je interesse hebt, neemt dan even telefonisch contact met

    > ons op.

  • arnoud

    Ik ken 3 verschillende olijfolie producenten uit Spanje, Italie en Griekenland.

    Heb hier wat samples liggen als je geinteresseerd bent!