gezocht leverancier van de lekkerste olijfolie in vaten van 1000 liter

  • marieke

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar vaten van 1000 liter met aftappunt met de lekkerste olijfolie!!

    Kunt u mij helpen aan leveranciers?

    mvg Marieke

  • sophia

    Ciao

    Ik ken leverancier die de lekkerste ‘echt’ hoogwaardige olijfiloe levert, van de hart van Italie, In welke hoeveelheden je u ook wenst.

    voor meer info en zijn gegevens, wacht ik op je mailtje.

    met vriendelijke groetjes

    sophia

  • guiseppe albano

    ik verkoop echte olijfolie uit sicilie

    >vat van 1000 liter aftap punt

    >

    echte pure olijfolie

    >

    >

  • giuseppe albano

    ik vekoop olijfolie vat van 1000liter met tap kraan

    olijfolie kom van sicilie van onze olijfboom

    als ge interese hep mag ge me bele op deze numer 0484644638

  • Marieke

    Hallo Sophia,

    Sorry voor de late reactie, maar ben wel geintresserd in jouw leverancier!

    mvg Marieke

  • vassili

    gaat ‘t alleen om ’kale' vaten met een inhoud van 1000 liter of gaat 't vooral om de olijfolie in een groot vat. Hier op Kreta hangtalles nog aan de boom en begint volgende maand de pluk. Ik heb wel wat kontakten met nog op te starten olijffabriekjes. Stuur me eventueel een prive-bericht

    vassili

  • Alexander Vrionakis

    Hallo Marieke,

    Het is wel een beetje laat om nu nog te reageren op je verzoek, maar ik heb pas deze forum ondekt. We kunnen wel op je vraag voldoen. Als je vraag nog actueel is, graag dan een mailbericht naar mijn emailadres van mijn site. We produceren, exporteren en importeren (in NL) de beste olijfolie uit onze eigen olijvenbomen in Methoni, zuid Peloponessos.

    Alexander

  • jacques

    heb interesse in u olijfolie

    per keer kan ik 50 liter afnemen groet jacques

  • Aziza

    Hallo,

    Ik heb vernomen (wat laat) dat u op zoek bent naar de lekkerste olijfolie. Ik weet een adres van hele goede olijfolie uit Marokko. Marokkaanse olijfolie is nog onbekend in Nederland, is wel zoet en lekkerder van smaak, langer houdbaar en heeft een mooie heldere kleur in vergelijking met de Spaanse olijfolie. Spanjaarden kopen massaal olijfolie uit Marokko en geven er de Spaanse label aan.

    Mocht u interesse hebben, dan hoor ik dat wel via mail.

  • Gerretsen

    Hallo Jacques

    Heb jua al olie kunne bemachtigen, zo ja waar. Ik vind het ook erg moeilijk om grote hoeveelheden te vinden die je dan zelf kunt aftappen.

    Marcella