Olijfolie uit Portugal

  • larosyll

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een 2000 liter extra virgin olijfolie uit Portugal (liefst noorden) die ik rond april/mei zou willen aangeleverd krijgen.

    Wie kan mij helpen?

    mvg

    Larosyll

  • larosyll

    Euh, niemand??

  • Eelco Schaap

    Dominio Vale do Mondego is producent van biologisch gecertificeerde EcoCert Portugal extra vergine olijfolie van ons eigen bedrijf. We produceren jaarlijks tussen de 2.000 en 3.000 liter olijfolie. Documentatie over de kwaliteit is beschikbaar. We zijn gevestigd in het Natuurpark Serra da Estrela 12 km ten noord-westen van Guarda, 40 km ten westen van de Spaanse grens.

    De productie zal de komende jaren toenemen vanwege al onze landbouwkundige maatregelen en de intensieve verzorging van alle aspecten van ons gemengde biologisch-(dynamische) bedrijf. Kijk voor meer informatie op onze website(s)

    www.dominiovaledomondego.com en in verband met ons komende zomerfestival www.angelfestival.com

    Mocht er belangstelling bestaan voor onze extra vergine olijfolie dan horen wij dat graag. Een nader contact moet meer duidelijkheid geven over en weer over: afname hoeveelheden, leveringstermijnen en condities incl. betalingsvoorwaarden

    en over de afzet (welke markt(en))?

    Hartelijke groet

    Eelco Schaap