Cosmetica op basis van olijfolie

  • Karina

    In de zomer van 2005 was ik op vakantie aan het Meer van Bolsena en had ik een heerlijke handcreme gekocht bij zo'n locale firma daar ter plaatse.

    Omdat mijn tube bijna op was heb ik kontakt met de firma daar opgenomen en wat blijkt, sinds kort hebben ze ook een importeur in Nederland. Heb meteen een voorraadje aangeschaft. Ze hebben een webwinkel en zitten in de omgeving van Haarlem. www.apertoservices.nl. Ze verkopen zeep, handcreme, vochtinbrengende creme en bodylotion en binnenkort ook shampoo, aftershave balsem en zonnebrandcreme.

  • Katja Andriessen

    Hallo Karina,

    Ik las je berichtje hier op het prikbord en las over je zoektocht naar handcreme op basis van olijfolie. Vorige week hebben we onze webwinkel geopend met produkten op basis van olijven: vnl. voor de lichamelijke verzorging (maar ook olijfolie en accessoires), waaronder ook diverse handcremes. De produkten zijn niet afkomstig uit Italie maar uit Frankrijk.

    Neem eens een kijkje bij www.olijverie.nl , wie weet zit er iets voor je bij.

    Groeten,

    Katja Andriessen

    (Olijverie.nl)

  • Kretaprodukten

    Oke, oke, wij hebben ook sinds kort verzorgingsproducten op basis van olijfolie, maar dan uit Griekenland! Neem eens een kijkje op www.kretaprodukten.nl

    mvg

    Kretaprodukten.nl

  • Total Olive

    Wij hebben ook een webwinkel met natuurlijk verzorging op basis van Olijfolie,

    De producten worden gefabriceerd in Kreta waar een lange traditie bestaat van verzorging op basis van olijfolie.

    Kom is een kijkje nemen www.totalolive.nl