TROS Ik Vertrek zoekt emigranten

  • Ik Vertrek

    De redactie van het populaire emigratieprogramma Ik Vertrek is voor een nieuwe reeks afleveringen weer op zoek naar enthousiaste, bijzondere emigratieverhalen.Zijn jullie een gezin of stel dat op korte termijn (voorjaar 2007) Nederland voorgoed achter zich laat om iets nieuws op te starten in het buitenland?

    Lijkt het jullie leuk om gevolgd te worden door onze camera?s en lief en leed te delen met een dikke miljoen kijkers per week? Stuur dan nu een mail naar de redactie van: ikvertrek@tros.nl

  • Mariët Bloemendal

    Beste redactie

    Wij hebben al eens eerder contact gehad, om deel te nemen aan jullie programma.

    Vorig jaar waren we bezig met het overnemen van een camping in Sicilie.

    Sinds 1 januari hebben wij Activa Bolsena opgezet. Een reisorganisatie welke arrangementen op het gebied van actief en artistiek in midden Italië organiseert.

    Voor juiste informatie verwijs ik u naar onze website: activabolsena nl

    Het is een andere manier van vertrekken en opzetten van een eigen bedrijf. Misschien interessant.

    Graag jullie reactie.

    Met vriendelijke groet.

    Gert de Graaf

    Mariët Bloemendal

  • louis

    Goedenavond beste rédacrie.

    Kijk op dit moment naar u programma, voor mij erg leuk daar ik al meer dan 40 jaar hier in frankrijk woon.

    En heb door de jaren veel Nederlanders zie komen met mooie plannen, en zie er nu ook weer veel terug gaan na veel pech en tegenslag .

    Dat zou ook een interessent zijn.

    Met de hartelijken groetjes van uit longat

    Louis

    ps: www.medieval-france.com/longat/

  • ellen lingg

    Mijn broer en schoonzus zijn pertinent van plan te vertrekken naar Frankrijk om daar een camping op te zetten. Op dit ogenblik zijn zij volop aan het zoeken naar een goede locatie. Het is een idee van mij om hen aan te melden voor jullie programma om dit stel en alle ontwikkelingen erom heen te volgen.

    Met vriendelijke groet Ellen LinggIk Vertrek schreef:

    >

    > De redactie van het populaire emigratieprogramma Ik Vertrek

    > is voor een nieuwe reeks afleveringen weer op zoek naar

    > enthousiaste, bijzondere emigratieverhalen.Zijn jullie een

    > gezin of stel dat op korte termijn (voorjaar 2007) Nederland

    > voorgoed achter zich laat om iets nieuws op te starten in het

    > buitenland?

    >

    > Lijkt het jullie leuk om gevolgd te worden door onze camera?s

    > en lief en leed te delen met een dikke miljoen kijkers per

    > week? Stuur dan nu een mail naar de redactie van:

    > ikvertrek@tros.nl